Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Абрамова, Є. Ю. - Комплімент як ефективна тактика ділового спілкування

Абрамова, Є. Ю. - Комплімент як ефективна тактика ділового спілкування

Комплімент як ефективна тактика ділового спілкування
Нет экз.
Стаття
Автор: Абрамова, Є. Ю.
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика: Комплімент як ефективна тактика ділового спілкування
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Абрамова, Є. Ю.
Комплімент як ефективна тактика ділового спілкування / Є. Ю. Абрамова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика.– 2021.– Т. 32 (71), № 2, ч. 1.– С. 101-106
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.


-- 1. компліменти. 2. компліментарні висловлювання. 3. ділове спілкування. 4. комунікативні тактики. 5. ділові переговори. 6. психологічний вплив.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія....
Нет экз.
Випуск

Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія.... Т. 32 (71), № 2, ч. 1
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025