Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Гандзюк, В. О. - Вплив контенту інтернет-реклами на сучасного українського споживача

Гандзюк, В. О. - Вплив контенту інтернет-реклами на сучасного українського споживача

Вплив контенту інтернет-реклами на сучасного українського споживача
Нет экз.
Стаття
Автор: Гандзюк, В. О.
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика: Вплив контенту інтернет-реклами на сучасного українського споживача
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Гандзюк, В. О.
Вплив контенту інтернет-реклами на сучасного українського споживача / В. О. Гандзюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика.– 2021.– Т. 32 (71), № 2, ч. 2.– С. 243-247 : табл., іл.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.


-- 1. комунікаційні технології. 2. вебконтенти. 3. інтернет-реклама. 4. рекламний вплив. 5. інформаційні поля. 6. споживачі рекламної продукції.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія....
Нет экз.
Випуск

Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія.... Т. 32 (71), № 2, ч. 2
2021 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025