Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маммедзаде, В. С. - Принцип работы новостных агенств в эпоху мультимедийной журналистики (на примере агенства "Anadolu")
Маммедзаде, В. С. - Принцип работы новостных агенств в эпоху мультимедийной журналистики (на примере агенства "Anadolu")
(UA) Статья
Маммедзаде, В. С.
Принцип работы новостных агенств в эпоху мультимедийной журналистики (на примере агенства "Anadolu") / В. С. Маммедзаде // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика.– 2021.– Т. 32 (71), № 6, ч. 3.– С. 160-164 : табл.
Бібліогр.: 8 назв . – На рус. яз.
-- 1. інформаційні агентства. 2. нові медіа. 3. соціальні медіа. 4. вебконтенти. 5. вебсайти. 6. новинна журналістика. 7. мультимедійна журналістика.
Маммедзаде, В. С.
Принцип работы новостных агенств в эпоху мультимедийной журналистики (на примере агенства "Anadolu") / В. С. Маммедзаде // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика.– 2021.– Т. 32 (71), № 6, ч. 3.– С. 160-164 : табл.
Бібліогр.: 8 назв . – На рус. яз.
-- 1. інформаційні агентства. 2. нові медіа. 3. соціальні медіа. 4. вебконтенти. 5. вебсайти. 6. новинна журналістика. 7. мультимедійна журналістика.