Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Павленко Ірина Миколаївна - Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві
Павленко Ірина Миколаївна - Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві
Автореферат/Дисертація
Автор: Павленко Ірина Миколаївна
Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2003 г.
ISBN відсутній
Автор: Павленко Ірина Миколаївна
Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві : Автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2003 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
А 132643
Главный филиал
Павленко, Ірина Миколаївна.
Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві : Автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Ірина Миколаївна Павленко; В.о. Нац. ун-т харч. технологій.– К. : [б.в.], 2003.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка підприємства та управління виробництвом – Економіка підприємства і організація виробництва.
А 132643
Главный филиал
Павленко, Ірина Миколаївна.
Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві : Автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Ірина Миколаївна Павленко; В.о. Нац. ун-т харч. технологій.– К. : [б.в.], 2003.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка підприємства та управління виробництвом – Економіка підприємства і організація виробництва.