Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Nezhyva, Mariia - Market of FMCG and service sectors in China
Nezhyva, Mariia - Market of FMCG and service sectors in China
Стаття
Автор: Nezhyva, Mariia
Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право: Market of FMCG and service sectors in China
Ринок товарів повсякденного попиту та сфера послуг Китаю
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Nezhyva, Mariia
Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право: Market of FMCG and service sectors in China
Ринок товарів повсякденного попиту та сфера послуг Китаю
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Nezhyva, Mariia.
Market of FMCG and service sectors in China = Ринок товарів повсякденного попиту та сфера послуг Китаю / Mariia Nezhyva, Viktoriia Mysiuk // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право.– 2022.– № 3 (122): Серія: Економічні науки.– С. 119-128 : іл.
Бібліогр.: 12 назв . – На англ. яз.
-- 1. споживчі товари. 2. товарні ринки. 3. сфера послуг. 4. електронна комерція (e-commerce). 5. наслідки пандемії COVID-19. 6. Китайська Народна Республіка (КНР).
Nezhyva, Mariia.
Market of FMCG and service sectors in China = Ринок товарів повсякденного попиту та сфера послуг Китаю / Mariia Nezhyva, Viktoriia Mysiuk // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право.– 2022.– № 3 (122): Серія: Економічні науки.– С. 119-128 : іл.
Бібліогр.: 12 назв . – На англ. яз.
-- 1. споживчі товари. 2. товарні ринки. 3. сфера послуг. 4. електронна комерція (e-commerce). 5. наслідки пандемії COVID-19. 6. Китайська Народна Республіка (КНР).