Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Шуміло, Яна Миколаївна - Концептуальні положення механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій ...
Шуміло, Яна Миколаївна - Концептуальні положення механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій ...
(UA) Статья
Шуміло, Яна Миколаївна.
Концептуальні положення механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств / Яна Миколаївна Шуміло // Економіка промисловості.– 2022.– № 1 (97).– С. 103-117 : іл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
Шуміло, Яна Миколаївна.
Концептуальні положення механізму рефлексивного управління поведінкою споживачів у маркетинговій діяльності підприємств / Яна Миколаївна Шуміло // Економіка промисловості.– 2022.– № 1 (97).– С. 103-117 : іл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.