Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Корж, Марина - Маркетингова стратегія виходу українських IT-компаній на світовий ринок
Корж, Марина - Маркетингова стратегія виходу українських IT-компаній на світовий ринок
Стаття
Автор: Корж, Марина
Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право: Маркетингова стратегія виходу українських IT-компаній на світовий ринок
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Корж, Марина
Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право: Маркетингова стратегія виходу українських IT-компаній на світовий ринок
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Корж, Марина.
Маркетингова стратегія виходу українських IT-компаній на світовий ринок / Марина Корж, Владислава Сова, Інна Фоміченко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право.– 2022.– № 6 (125): Серія: Економічні науки.– С. 37-54 : іл., табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
-- 1. ІТ-компанії України. 2. ринки IT-послуг. 3. маркетингові стратегії. 4. планування маркетингової діяльності. 5. маркетингове управління підприємствами. 6. рекламні технології.
Корж, Марина.
Маркетингова стратегія виходу українських IT-компаній на світовий ринок / Марина Корж, Владислава Сова, Інна Фоміченко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право.– 2022.– № 6 (125): Серія: Економічні науки.– С. 37-54 : іл., табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
-- 1. ІТ-компанії України. 2. ринки IT-послуг. 3. маркетингові стратегії. 4. планування маркетингової діяльності. 5. маркетингове управління підприємствами. 6. рекламні технології.