Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Antanas Usas, - The influence of digital marketing on the communication of football clubs

Antanas Usas, - The influence of digital marketing on the communication of football clubs

The influence of digital marketing on the communication of football clubs
Нет экз.
Стаття
Автор: Antanas Usas,
Humanities Studies: The influence of digital marketing on the communication of football clubs
Вплив цифрового маркетингу на комунікацію футбольних клубів
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Antanas Usas.
The influence of digital marketing on the communication of football clubs = Вплив цифрового маркетингу на комунікацію футбольних клубів / Antanas Usas, Ausrine Sidlauske // Humanities Studies.– 2022.– Вип. 13 (90).– С. 54-58 : табл.
Бібліогр.: 9 назв . – На англ. яз.


-- 1. цифрові комунікації. 2. цифровий (діджитал) маркетинг. 3. футбольні клуби.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Humanities Studies
Нет экз.
Випуск

Humanities Studies Вип. 13 (90)
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025