Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Робул, Ю. В. - Фармацевтичний маркетинг як маркетингова система на макрорівні: структура та особливості

Робул, Ю. В. - Фармацевтичний маркетинг як маркетингова система на макрорівні: структура та особливості

Фармацевтичний маркетинг як маркетингова система на макрорівні: структура та особливості
Нет экз.
Стаття
Автор: Робул, Ю. В.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Фармацевтичний маркетинг як маркетингова система на макрорівні: структура та особливості
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Робул, Ю. В.
Фармацевтичний маркетинг як маркетингова система на макрорівні: структура та особливості / Ю. В. Робул, О. В. Садченко, К. О. Литвиненко // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління.– 2022.– Т. 21, вип. 2 (51).– С. 137-148 : табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.


-- 1. фармацевтичні ринки. 2. макромаркетинг. 3. маркетингові системи .


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління
Нет экз.
Випуск

Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління Т. 21, вип. 2 (51)
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025