Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Погрібна, Олена - Соціальні мережі як інструмент промоційної роботи видавництв
Погрібна, Олена - Соціальні мережі як інструмент промоційної роботи видавництв
Стаття
Автор: Погрібна, Олена
Український інформаційний простір: Соціальні мережі як інструмент промоційної роботи видавництв
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Погрібна, Олена
Український інформаційний простір: Соціальні мережі як інструмент промоційної роботи видавництв
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Погрібна, Олена.
Соціальні мережі як інструмент промоційної роботи видавництв / Олена Погрібна // Український інформаційний простір.– 2023.– № 1 (11).– С. 277-300
Бібліогр.: 45 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціальні мережі. 2. промоції. 3. видавництва. 4. контенти. 5. книжкова індустрія. 6. маркетинг книжкової продукції. 7. PR-комунікації.
Погрібна, Олена.
Соціальні мережі як інструмент промоційної роботи видавництв / Олена Погрібна // Український інформаційний простір.– 2023.– № 1 (11).– С. 277-300
Бібліогр.: 45 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціальні мережі. 2. промоції. 3. видавництва. 4. контенти. 5. книжкова індустрія. 6. маркетинг книжкової продукції. 7. PR-комунікації.