Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Хабарова, Н. - Лінгвістичні аспекти вивчення неологізмів у рекламних інтелектуальних текстах
Хабарова, Н. - Лінгвістичні аспекти вивчення неологізмів у рекламних інтелектуальних текстах
Стаття
Автор: Хабарова, Н.
Український смисл: Лінгвістичні аспекти вивчення неологізмів у рекламних інтелектуальних текстах
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Хабарова, Н.
Український смисл: Лінгвістичні аспекти вивчення неологізмів у рекламних інтелектуальних текстах
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Хабарова, Н.
Лінгвістичні аспекти вивчення неологізмів у рекламних інтелектуальних текстах / Н. Хабарова // Український смисл.– 2022.– № 2.– С. 118-126
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. інтелектуальна реклама. 2. рекламні тексти. 3. рекламні жанри . 4. анотації. 5. оказіоналізми. 6. неологізми. 7. інформативний дискурс.
Хабарова, Н.
Лінгвістичні аспекти вивчення неологізмів у рекламних інтелектуальних текстах / Н. Хабарова // Український смисл.– 2022.– № 2.– С. 118-126
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. інтелектуальна реклама. 2. рекламні тексти. 3. рекламні жанри . 4. анотації. 5. оказіоналізми. 6. неологізми. 7. інформативний дискурс.