Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Сердюк, О. А. - Психологічні особливості запамятування людиною реклами Product placement

Сердюк, О. А. - Психологічні особливості запамятування людиною реклами Product placement

Психологічні особливості запамятування людиною реклами Product placement
Нет экз.
Стаття
Автор: Сердюк, О. А.
Вісник Національного університету оборони України: Психологічні особливості запамятування людиною реклами Product placement
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Сердюк, О. А.
Психологічні особливості запамятування людиною реклами Product placement / О. А. Сердюк // Вісник Національного університету оборони України.– 2022.– № 4 (68).– С. 146-153 : іл., табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.


-- 1. реклама. 2. рекламні повідомлення. 3. сприйняття реклами. 4. психологічні особливості. 5. запам'ятовування інформації.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Національного університету оборони України
Нет экз.
Випуск

Вісник Національного університету оборони України № 4 (68)
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025