Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Дугінець, Ганна Володимирівна - Холістичний маркетинговий підхід у світовій fashion-індустрії: особливості постковідного розвитку
Дугінець, Ганна Володимирівна - Холістичний маркетинговий підхід у світовій fashion-індустрії: особливості постковідного розвитку
(UA) Статья
Дугінець, Ганна Володимирівна.
Холістичний маркетинговий підхід у світовій fashion-індустрії: особливості постковідного розвитку / Ганна Володимирівна Дугінець, Олена Володимирівна Новак // Бізнес Інформ.– 2023.– № 5 (544).– С. 241-247
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
-- 1. холістичний маркетинг. 2. фешн (fashion) індустрія. 3. глобальні ланцюги постачань. 4. постковідна реальність.
Дугінець, Ганна Володимирівна.
Холістичний маркетинговий підхід у світовій fashion-індустрії: особливості постковідного розвитку / Ганна Володимирівна Дугінець, Олена Володимирівна Новак // Бізнес Інформ.– 2023.– № 5 (544).– С. 241-247
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
-- 1. холістичний маркетинг. 2. фешн (fashion) індустрія. 3. глобальні ланцюги постачань. 4. постковідна реальність.