Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Дугінець, Ганна Володимирівна - Холістичний маркетинговий підхід у світовій fashion-індустрії: особливості постковідного розвитку

Дугінець, Ганна Володимирівна - Холістичний маркетинговий підхід у світовій fashion-індустрії: особливості постковідного розвитку

Холістичний маркетинговий підхід у світовій fashion-індустрії: особливості постковідного розвитку
Нет экз.
Стаття
Автор: Дугінець, Ганна Володимирівна
Бізнес Інформ: Холістичний маркетинговий підхід у світовій fashion-індустрії: особливості постковідного розвитку
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Дугінець, Ганна Володимирівна.
Холістичний маркетинговий підхід у світовій fashion-індустрії: особливості постковідного розвитку / Ганна Володимирівна Дугінець, Олена Володимирівна Новак // Бізнес Інформ.– 2023.– № 5 (544).– С. 241-247
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.


-- 1. холістичний маркетинг. 2. фешн (fashion) індустрія. 3. глобальні ланцюги постачань. 4. постковідна реальність.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Бізнес Інформ
Нет экз.
Випуск

Бізнес Інформ № 5 (544)
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025