Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Організаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій
Організаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій
Книга
Автор:
Організаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій : (теоретично-прикладні аспекти)
Видавництво: РІК-У, 2022 г.
ISBN 978-617-8046-66-8
Автор:
Організаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій : (теоретично-прикладні аспекти)
Видавництво: РІК-У, 2022 г.
ISBN 978-617-8046-66-8
(UA) Книга
Б 53652
733726 Главный филиал
Організаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій : (теоретично-прикладні аспекти) / Закарпатська держ. сільськогосп. дослід. станція НААН; Розроб. Леся Михайлівна Газуда, Ануш Валеріївна Балян, Михайло Васильович Газуда.– Ужгород : РІК-У, 2022.– 35 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 32-35 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-8046-66-8.
УДК 338.432:339.138](477)
-- 1. Бренд-менеджмент – Україна. 2. Сільськогосподарські підприємства – Маркетинг – Україна.
Б 53652
733726 Главный филиал
Організаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій : (теоретично-прикладні аспекти) / Закарпатська держ. сільськогосп. дослід. станція НААН; Розроб. Леся Михайлівна Газуда, Ануш Валеріївна Балян, Михайло Васильович Газуда.– Ужгород : РІК-У, 2022.– 35 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 32-35 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-8046-66-8.
УДК 338.432:339.138](477)
-- 1. Бренд-менеджмент – Україна. 2. Сільськогосподарські підприємства – Маркетинг – Україна.