Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Організаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій

Організаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій

Організаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Організаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій : (теоретично-прикладні аспекти)
Видавництво: РІК-У, 2022 г.
ISBN 978-617-8046-66-8

(UA) Книга
Б 53652
733726 Главный филиал

Організаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій : (теоретично-прикладні аспекти) / Закарпатська держ. сільськогосп. дослід. станція НААН; Розроб. Леся Михайлівна Газуда, Ануш Валеріївна Балян, Михайло Васильович Газуда.– Ужгород : РІК-У, 2022.– 35 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 32-35 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-8046-66-8.

УДК 338.432:339.138](477)

-- 1. Бренд-менеджмент – Україна. 2. Сільськогосподарські підприємства – Маркетинг – Україна.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025