Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Стратегія впровадження системи комплаєнс у діяльність підприємств морського транспорту

Стратегія впровадження системи комплаєнс у діяльність підприємств морського транспорту

Стратегія впровадження системи комплаєнс у діяльність підприємств морського транспорту
Нет экз.
Стаття
Автор:
Бізнес Інформ: Стратегія впровадження системи комплаєнс у діяльність підприємств морського транспорту
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Стратегія впровадження системи комплаєнс у діяльність підприємств морського транспорту / Ольга Вячеславівна Воркунова, Ніна Вікторівна Ярова, Віктор Ігорьович Яровий, Катерина Олександрівна Коцюбенко // Бізнес Інформ.– 2023.– № 4 (543).– С. 173-182 : іл, табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.


-- 1. комплаєнс-програми. 2. морський транспорт. 3. комплаєнс-захист підприємств. 4. стратегічне управління підприємствами. 5. стивідорні компанії.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Бізнес Інформ
Нет экз.
Випуск

Бізнес Інформ № 4 (543)
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025