Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ільченко, Т. В. - Сучасні методи проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку

Ільченко, Т. В. - Сучасні методи проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку

Сучасні методи проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку
Нет экз.
Стаття
Автор: Ільченко, Т. В.
Інвестиції: практика та досвід: Сучасні методи проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Ільченко, Т. В.
Сучасні методи проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку / Т. В. Ільченко, Л. М. Помазан // Інвестиції: практика та досвід.– 2023.– № 8: квітень.– С. 131-135 : іл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетингові дослідження. 2. споживчі ринки. 3. споживачі. 4. масові опитування. 5. управлінські рішення.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 8: квітень
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025