Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ільченко, Т. В. - Сучасні методи проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку
Ільченко, Т. В. - Сучасні методи проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку
Стаття
Автор: Ільченко, Т. В.
Інвестиції: практика та досвід: Сучасні методи проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ільченко, Т. В.
Інвестиції: практика та досвід: Сучасні методи проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Ільченко, Т. В.
Сучасні методи проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку / Т. В. Ільченко, Л. М. Помазан // Інвестиції: практика та досвід.– 2023.– № 8: квітень.– С. 131-135 : іл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові дослідження. 2. споживчі ринки. 3. споживачі. 4. масові опитування. 5. управлінські рішення.
Ільченко, Т. В.
Сучасні методи проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку / Т. В. Ільченко, Л. М. Помазан // Інвестиції: практика та досвід.– 2023.– № 8: квітень.– С. 131-135 : іл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові дослідження. 2. споживчі ринки. 3. споживачі. 4. масові опитування. 5. управлінські рішення.