Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Субота, Євген - Вплив телебачення та соціальних мереж на формування медіа реальності
Субота, Євген - Вплив телебачення та соціальних мереж на формування медіа реальності
Стаття
Автор: Субота, Євген
Український інформаційний простір: Вплив телебачення та соціальних мереж на формування медіа реальності
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Субота, Євген
Український інформаційний простір: Вплив телебачення та соціальних мереж на формування медіа реальності
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Субота, Євген.
Вплив телебачення та соціальних мереж на формування медіа реальності / Євген Субота // Український інформаційний простір.– 2020.– № 1 (5).– С. 2434-252
Бібліогр.: [7 назв] . – На укр. яз.
-- 1. телебачення. 2. соціальні мережі. 3. медіареальність. 4. мас-медіа. 5. медіаконтент. 6. формування світогляду. 7. довіра до Інтернету. 8. соціологічні дослідження.
Субота, Євген.
Вплив телебачення та соціальних мереж на формування медіа реальності / Євген Субота // Український інформаційний простір.– 2020.– № 1 (5).– С. 2434-252
Бібліогр.: [7 назв] . – На укр. яз.
-- 1. телебачення. 2. соціальні мережі. 3. медіареальність. 4. мас-медіа. 5. медіаконтент. 6. формування світогляду. 7. довіра до Інтернету. 8. соціологічні дослідження.