Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Маркетинг і цифрові технології

Маркетинг і цифрові технології

Маркетинг і цифрові технології
Недоступно
 0 из 1
Випуск
Автор:
Маркетинг і цифрові технології. Т. 7, № 2
2023 г.
ISBN відсутній

(UA) Периодическое издание


Маркетинг і цифрові технології = Marketing and Digital Technologies : наук. журн. / Засновник Одес. нац. політехн. ун-т; Гол. ред. М. А. Окландер.– 2017- .– Одеса : ОНПУ : ТЕС, 2017 . – На укр., англ. яз.
ISSN 2522-9087.
(UA) Выпуск
XVIII 41144
Главный филиал

Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 2.– 155 с. – На укр., англ. яз.





Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Періодичне видання

Маркетинг і цифрові технології: наук. журн.
Marketing and Digital Technologies
ОНПУ, ТЕС, 2017 г.
ISBN відсутній


Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Research of the impact of artificial intelligence in marketing
Нет экз.
Стаття
Panchenko, Mariia
Research of the impact of artificial intelligence in marketing
Дослідження впливу штучного інтелекту у маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial de...
Нет экз.
Стаття
Chaikovska, Maryna
Machine learning algorithm for an artificial neural network for building a model of managerial de...
Алгоритм машинного навчання штучної нейронної мережі для побудови моделі прийняття управлінських рішень при розробці маркетингової стратегії
б.г.
ISBN відсутній


Маркетинг у метапросторі
Нет экз.
Стаття
Гнітецький, Євген Віталійович
Маркетинг у метапросторі
б.г.
ISBN відсутній


Маркетинговий статистичний аналіз веб-сайту університету митної справи та фінансів
Нет экз.
Стаття
Хурдей, Вікторія Дмитрівна
Маркетинговий статистичний аналіз веб-сайту університету митної справи та фінансів
б.г.
ISBN відсутній


Similarweb як діджитал-інструмент конкурентної розвідки: українські реалії
Нет экз.
Стаття
Завалій, Тетяна Олександрівна
Similarweb як діджитал-інструмент конкурентної розвідки: українські реалії
б.г.
ISBN відсутній


Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні
Нет экз.
Стаття
Городняк, Ірина Василівна
Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку таргетованої реклами в Україні
б.г.
ISBN відсутній


Теоретико-методичні засади оцінювання ринкової вартості об’єктів інтелектуальної власності
Нет экз.
Стаття
Перерва, Петро Григорович
Теоретико-методичні засади оцінювання ринкової вартості об’єктів інтелектуальної власності
б.г.
ISBN відсутній


Стратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності агропідприємств України
Нет экз.
Стаття
Кузик, Олег Володимирович
Стратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності агропідприємств України
б.г.
ISBN відсутній


Використання штучного інтелекту в маркетингу
Нет экз.
Стаття

Використання штучного інтелекту в маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Зелені технології та маркетинговий інструментарій у забезпеченні сталого розвитку підприємств гір...
Нет экз.
Стаття
Кофанов, Олексій Євгенович
Зелені технології та маркетинговий інструментарій у забезпеченні сталого розвитку підприємств гір...
б.г.
ISBN відсутній


Південнокорейський досвід імплементації «розумних мереж» у післявоєнному відновленні української ...
Нет экз.
Стаття
Петько, Станіслав Михайлович
Південнокорейський досвід імплементації «розумних мереж» у післявоєнному відновленні української ...
б.г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025