Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect
Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect
Стаття
Автор:
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки: Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect
Міфотворчість і соціальне навіювання в сучасній рекламі: світоглядно-комунікативний аспект
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки: Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect
Міфотворчість і соціальне навіювання в сучасній рекламі: світоглядно-комунікативний аспект
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect = Міфотворчість і соціальне навіювання в сучасній рекламі: світоглядно-комунікативний аспект / M. A. Kozlovets, O. I. Androsovyc, L. V. Horokhova, M. O. Oksyutovych // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки.– 2023.– Вип. 1 (93).– С. 41-49
Бібліогр.: 14 назв . – На англ. яз.
-- 1. міфотворчість. 2. міфологізація. 3. комунікація. 4. реклама. 5. символічне виробництво та обмін. 6. нові медіа. 7. симулякри. 8. медіареальність.
Myth-making and social suggestion in modern advertising: worldview-communicative aspect = Міфотворчість і соціальне навіювання в сучасній рекламі: світоглядно-комунікативний аспект / M. A. Kozlovets, O. I. Androsovyc, L. V. Horokhova, M. O. Oksyutovych // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки.– 2023.– Вип. 1 (93).– С. 41-49
Бібліогр.: 14 назв . – На англ. яз.
-- 1. міфотворчість. 2. міфологізація. 3. комунікація. 4. реклама. 5. символічне виробництво та обмін. 6. нові медіа. 7. симулякри. 8. медіареальність.