Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Zaluzhna, Alla - Information Culture in the Context of Consumer Needs

Zaluzhna, Alla - Information Culture in the Context of Consumer Needs

Information Culture in the Context of Consumer Needs
Нет экз.
Стаття
Автор: Zaluzhna, Alla
PHILOSOPHY, ECONOMICS AND LAW REVIEW: Information Culture in the Context of Consumer Needs
Інформаційна культура у контексті управління потребами споживачів
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Zaluzhna, Alla.
Information Culture in the Context of Consumer Needs = Інформаційна культура у контексті управління потребами споживачів / Alla Zaluzhna, Antonii Zaluzhnyi, Tamara Shadiuk // PHILOSOPHY, ECONOMICS AND LAW REVIEW.– 2023.– Vol. 3, no. 1.– С. 40-47
Бібліогр.: 22 назви . – На англ. яз.


-- 1. потреби. 2. споживачі. 3. споживання. 4. інформаційна культура. 5. соціально-культурна сфера. 6. символи. 7. симуляції. 8. симулякри.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

PHILOSOPHY, ECONOMICS AND LAW REVIEW
Нет экз.
Випуск

PHILOSOPHY, ECONOMICS AND LAW REVIEW Vol. 3, no. 1
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025