Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Євченко, Вероніка Володимирівна - Роль забезпечення інформацією та вплив штучного інтелекту в процесі прийняття маркетингових рішень

Євченко, Вероніка Володимирівна - Роль забезпечення інформацією та вплив штучного інтелекту в процесі прийняття маркетингових рішень

Роль забезпечення інформацією та вплив штучного інтелекту в процесі прийняття маркетингових рішень
Нет экз.
Стаття
Автор: Євченко, Вероніка Володимирівна
Вісник Херсонського національного технічного університету: Роль забезпечення інформацією та вплив штучного інтелекту в процесі прийняття маркетингових рішень
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Євченко, Вероніка Володимирівна.
Роль забезпечення інформацією та вплив штучного інтелекту в процесі прийняття маркетингових рішень / Вероніка Володимирівна Євченко, Лілія Володимирівна Тереняк // Вісник Херсонського національного технічного університету.– 2022.– № 2 (81).– С. 118-123
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетингові дослідження. 2. маркетингові рішення. 3. штучний інтелект (ШІ). 4. ШІ в економіці. 5. цифровий (діджитал) маркетинг. 6. інформаційне забезпечення. 7. ІТ в економіці.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Херсонського національного технічного університету
Нет экз.
Випуск

Вісник Херсонського національного технічного університету № 2 (81)
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025