Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Євченко, Вероніка Володимирівна - Роль забезпечення інформацією та вплив штучного інтелекту в процесі прийняття маркетингових рішень
Євченко, Вероніка Володимирівна - Роль забезпечення інформацією та вплив штучного інтелекту в процесі прийняття маркетингових рішень
(UA) Статья
Євченко, Вероніка Володимирівна.
Роль забезпечення інформацією та вплив штучного інтелекту в процесі прийняття маркетингових рішень / Вероніка Володимирівна Євченко, Лілія Володимирівна Тереняк // Вісник Херсонського національного технічного університету.– 2022.– № 2 (81).– С. 118-123
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові дослідження. 2. маркетингові рішення. 3. штучний інтелект (ШІ). 4. ШІ в економіці. 5. цифровий (діджитал) маркетинг. 6. інформаційне забезпечення. 7. ІТ в економіці.
Євченко, Вероніка Володимирівна.
Роль забезпечення інформацією та вплив штучного інтелекту в процесі прийняття маркетингових рішень / Вероніка Володимирівна Євченко, Лілія Володимирівна Тереняк // Вісник Херсонського національного технічного університету.– 2022.– № 2 (81).– С. 118-123
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові дослідження. 2. маркетингові рішення. 3. штучний інтелект (ШІ). 4. ШІ в економіці. 5. цифровий (діджитал) маркетинг. 6. інформаційне забезпечення. 7. ІТ в економіці.