Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Кушнір, Тарас Михайлович - Етичні проблеми проведення маркетингових досліджень

Кушнір, Тарас Михайлович - Етичні проблеми проведення маркетингових досліджень

Етичні проблеми проведення маркетингових досліджень
Нет экз.
Стаття
Автор: Кушнір, Тарас Михайлович
Вісник Херсонського національного технічного університету: Етичні проблеми проведення маркетингових досліджень
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Кушнір, Тарас Михайлович.
Етичні проблеми проведення маркетингових досліджень / Тарас Михайлович Кушнір // Вісник Херсонського національного технічного університету.– 2022.– № 2 (81).– С. 209-214
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетинг. 2. професійна етика. 3. мораль. 4. маркетингові дослідження. 5. респонденти. 6. дослідницькі програми. 7. замовники. 8. обман.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Херсонського національного технічного університету
Нет экз.
Випуск

Вісник Херсонського національного технічного університету № 2 (81)
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025