Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Дронова, Тетяна Сергіївна - Маркетингова діагностика продуктового портфелю підприємства
Дронова, Тетяна Сергіївна - Маркетингова діагностика продуктового портфелю підприємства
(UA) Статья
Дронова, Тетяна Сергіївна.
Маркетингова діагностика продуктового портфелю підприємства / Тетяна Сергіївна Дронова // Вісник Херсонського національного технічного університету.– 2022.– № 3 (82).– С. 90-96 : іл., табл.
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.
-- 1. ABC-аналіз. 2. продуктовий портфель підприємств. 3. товарний асортимент. 4. туристичні підприємства. 5. прибуток. 6. товарообіг. 7. витрати підприємств. 8. туристичний продукт. 9. туристичні послуги. 10. стратегії просування товарів і послуг.
Дронова, Тетяна Сергіївна.
Маркетингова діагностика продуктового портфелю підприємства / Тетяна Сергіївна Дронова // Вісник Херсонського національного технічного університету.– 2022.– № 3 (82).– С. 90-96 : іл., табл.
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.
-- 1. ABC-аналіз. 2. продуктовий портфель підприємств. 3. товарний асортимент. 4. туристичні підприємства. 5. прибуток. 6. товарообіг. 7. витрати підприємств. 8. туристичний продукт. 9. туристичні послуги. 10. стратегії просування товарів і послуг.