Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Галаджун, Зоряна - Видове різноманіття рекламного контенту каналів "1+1", "СТБ" та "Новий канал" у 2016-2019 рр.

Галаджун, Зоряна - Видове різноманіття рекламного контенту каналів "1+1", "СТБ" та "Новий канал" у 2016-2019 рр.

Видове різноманіття рекламного контенту каналів "1+1", "СТБ" та "Новий канал" у 2016-2019 рр.
Нет экз.
Стаття
Автор: Галаджун, Зоряна
Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Журналістські науки: Видове різноманіття рекламного контенту каналів "1+1", "СТБ" та "Новий канал" у 2016-2019 рр.
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Галаджун, Зоряна.
Видове різноманіття рекламного контенту каналів "1+1", "СТБ" та "Новий канал" у 2016-2019 рр. / Зоряна Галаджун, Марія Заяць // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Журналістські науки.– 2020.– Вип. 4.– С. 132-142 : табл.
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.


-- 1. телевізійна реклама. 2. видова диференціація. 3. вебконтенти. 4. рекламний вплив. 5. рекламні засоби. 6. рекламні стратегії.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Журналістські науки
Нет экз.
Випуск

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Журналістські науки Вип. 4
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025