Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі особового імені
Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі особового імені
Стаття
Автор:
PSYCHOLINGUISTICS: Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі особового імені
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
PSYCHOLINGUISTICS: Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі особового імені
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі особового імені / Наталія Акімова, Оксана Чорноус, Аліна Акімова, Анастасія Акімова // PSYCHOLINGUISTICS.– 2023.– Vol. 33, Iss. 1.– С. 6-25 : табл.
Бібліогр.: 38 назв . – На укр. яз.
-- 1. бренди. 2. назви брендів. 3. особові імена. 4. емоційне сприйняття. 5. розуміння. 6. психологічні особливості. 7. асоціативні експерименти. 8. контент-аналіз.
Психологічні особливості розуміння назви бренду у формі особового імені / Наталія Акімова, Оксана Чорноус, Аліна Акімова, Анастасія Акімова // PSYCHOLINGUISTICS.– 2023.– Vol. 33, Iss. 1.– С. 6-25 : табл.
Бібліогр.: 38 назв . – На укр. яз.
-- 1. бренди. 2. назви брендів. 3. особові імена. 4. емоційне сприйняття. 5. розуміння. 6. психологічні особливості. 7. асоціативні експерименти. 8. контент-аналіз.