Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ліпич, Любов - Мультиканальні маркетингові комуникації на підприємствах роздрібної торгівлі

Ліпич, Любов - Мультиканальні маркетингові комуникації на підприємствах роздрібної торгівлі

Мультиканальні маркетингові комуникації на підприємствах роздрібної торгівлі
Нет экз.
Стаття
Автор: Ліпич, Любов
Економічний форум: Мультиканальні маркетингові комуникації на підприємствах роздрібної торгівлі
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Ліпич, Любов.
Мультиканальні маркетингові комуникації на підприємствах роздрібної торгівлі / Любов Ліпич // Економічний форум.– 2023.– № 1.– С. 106-113 : табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.


-- 1. торговельні підприємства. 2. маркетинг відносин. 3. маркетингові комунікації. 4. комунікативна діяльність. 5. мультиканальний маркетинг. 6. синергетичні ефекти.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Економічний форум
Нет экз.
Випуск

Економічний форум № 1
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025