Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Бобров, Виктор Борисович - Англо-русский словарь по рекламе и маркетингу

Бобров, Виктор Борисович - Англо-русский словарь по рекламе и маркетингу

Англо-русский словарь по рекламе и маркетингу
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Бобров, Виктор Борисович
Англо-русский словарь по рекламе и маркетингу : около 40 000 терминов
English-russian dictionary of advertising and marketing
Видавництво: Руссо, 1999 г.
ISBN 5-88721-120-2

(UA) Книга
III> 52311
541012 Главный филиал

Бобров, Виктор Борисович.
Англо-русский словарь по рекламе и маркетингу = English-russian dictionary of advertising and marketing : около 40 000 терминов / Виктор Борисович Бобров; Отв. за вып. Г. В. Захарова; Ведущ. ред. И. И. Мошенцева, Т. Ф. Гвоздева; ред. Т. В. Кулакова.– 3-е изд, с указ. русских терминов.– М. : Руссо, 1999.– 752 с.
2060 экз.– Указ. русских терминов: с. 699-752 . – На рус., англ. яз.
ISBN 5-88721-120-2.






© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025