Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Попик, Олег - Управління невідповідностями в системі управління якістю

Попик, Олег - Управління невідповідностями в системі управління якістю

Управління невідповідностями в системі управління якістю
Нет экз.
Стаття
Автор: Попик, Олег
Товари і ринки: Управління невідповідностями в системі управління якістю
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Попик, Олег.
Управління невідповідностями в системі управління якістю / Олег Попик // Товари і ринки.– 2023.– № 3 (47).– С. 79-93
Бібліогр.: 32 назви . – На укр. яз.


-- 1. управління якістю послуг. 2. скарги. 3. претензії та позови . 4. захист прав споживачів. 5. міжнародні стандарти.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Товари і ринки
Нет экз.
Випуск

Товари і ринки № 3 (47)
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025