Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Сердечна, Людмила Василівна - Реклама як фактор девіантної поведінки в контексті архетипного підходу
Сердечна, Людмила Василівна - Реклама як фактор девіантної поведінки в контексті архетипного підходу
Стаття
Автор: Сердечна, Людмила Василівна
Український соціум: Реклама як фактор девіантної поведінки в контексті архетипного підходу
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Сердечна, Людмила Василівна
Український соціум: Реклама як фактор девіантної поведінки в контексті архетипного підходу
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Сердечна, Людмила Василівна.
Реклама як фактор девіантної поведінки в контексті архетипного підходу / Людмила Василівна Сердечна // Український соціум.– 2023.– № 2 (85).– С. 106-118
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. рекламний вплив. 3. девіантна поведінка. 4. архетипний підхід.
Сердечна, Людмила Василівна.
Реклама як фактор девіантної поведінки в контексті архетипного підходу / Людмила Василівна Сердечна // Український соціум.– 2023.– № 2 (85).– С. 106-118
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. рекламний вплив. 3. девіантна поведінка. 4. архетипний підхід.