Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Маркетинг і цифрові технології

Маркетинг і цифрові технології

Маркетинг і цифрові технології
Недоступно
 0 из 1
Випуск
Автор:
Маркетинг і цифрові технології. Т. 7, № 3
2023 г.
ISBN відсутній

(UA) Периодическое издание


Маркетинг і цифрові технології = Marketing and Digital Technologies : наук. журн. / Засновник Одес. нац. політехн. ун-т; Гол. ред. М. А. Окландер.– 2017- .– Одеса : ОНПУ : ТЕС, 2017 . – На укр., англ. яз.
ISSN 2522-9087.
(UA) Выпуск
XVIII 41144
Главный филиал

Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 3.– 164 с. – На укр., англ. яз.





Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Періодичне видання

Маркетинг і цифрові технології: наук. журн.
Marketing and Digital Technologies
ОНПУ, ТЕС, 2017 г.
ISBN відсутній


Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z
Нет экз.
Стаття
Семенда, Ольга Володимирівна
Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z
б.г.
ISBN відсутній


Особливості розробки стратегії просування онлайн-магазину в умовах цифрової трансформації суспіль...
Нет экз.
Стаття
Похилько, Світлана Василівна
Особливості розробки стратегії просування онлайн-магазину в умовах цифрової трансформації суспіль...
б.г.
ISBN відсутній


Інноваційний маркетинговий менеджмент в екосистемі е-торгівлі
Нет экз.
Стаття
Гамова, Ірина В'ячеславівна
Інноваційний маркетинговий менеджмент в екосистемі е-торгівлі
б.г.
ISBN відсутній


Економічна оцінка інтелектуальних продуктів на засадах маркетингової концепції життєвого циклу
Нет экз.
Стаття
Перерва, Петро Григорович
Економічна оцінка інтелектуальних продуктів на засадах маркетингової концепції життєвого циклу
б.г.
ISBN відсутній


Інноваційність і планування бізнес-процесів стартапів у контексті зеленого енергетичного переходу
Нет экз.
Стаття
Кофанов, Олексій Євгенович
Інноваційність і планування бізнес-процесів стартапів у контексті зеленого енергетичного переходу
б.г.
ISBN відсутній


Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу
Нет экз.
Стаття
Конак, Євгенія Іванівна
Вплив відео-контенту на залучення аудиторії: дослідження соціальних мереж українських брендів одягу
б.г.
ISBN відсутній


Штучний інтелект в умовах сучасних підприємств та маркетингових кампаній: ефективні інструменти т...
Нет экз.
Стаття
Островська, Галина Йосипівна
Штучний інтелект в умовах сучасних підприємств та маркетингових кампаній: ефективні інструменти т...
б.г.
ISBN відсутній


Формування системи генерації додаткових продажів на принципах маркетингової аналітики
Нет экз.
Стаття
Савич, Олександр Петрович
Формування системи генерації додаткових продажів на принципах маркетингової аналітики
б.г.
ISBN відсутній


Study of the endogenous and exogenous environment factors of the mall in section of brand positio...
Нет экз.
Стаття
Danylyuk, Anna
Study of the endogenous and exogenous environment factors of the mall in section of brand positio...
Дослідження екзогенних та ендогенних факторів впливу на формування стратегій позиціонування бренду ТРЦ
б.г.
ISBN відсутній


Вплив міжнародного іміджу України на перспективи її повоєнного інноваційного розвитку
Нет экз.
Стаття
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Вплив міжнародного іміджу України на перспективи її повоєнного інноваційного розвитку
б.г.
ISBN відсутній


Neuromarketing research trends over the last ten years: a bibliometric analysis of the Scopus dat...
Нет экз.
Стаття

Neuromarketing research trends over the last ten years: a bibliometric analysis of the Scopus dat...
Тенденції досліджень нейромаркетингу протягом останніх десяти років: бібліометричний аналіз баз даних Scopus
б.г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025