Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ushchapovska, Iryna - Mission and Vision in the Language of Sustainable Brands: Sociolinguistic Issues

Ushchapovska, Iryna - Mission and Vision in the Language of Sustainable Brands: Sociolinguistic Issues

Mission and Vision in the Language of Sustainable Brands: Sociolinguistic Issues
Нет экз.
Стаття
Автор: Ushchapovska, Iryna
Філологічні трактати: Mission and Vision in the Language of Sustainable Brands: Sociolinguistic Issues
Місія та візія в мові сталих брендів: соціолінгвістичні аспекти
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Ushchapovska, Iryna.
Mission and Vision in the Language of Sustainable Brands: Sociolinguistic Issues = Місія та візія в мові сталих брендів: соціолінгвістичні аспекти / Iryna Ushchapovska, Mykhailo Vorfolomeiev // Філологічні трактати.– 2022.– Т. 14, № 2.– С. 116-125
Бібліогр.: 37 назв . – На англ. яз.


-- 1. бренди. 2. сталі бренди. 3. мова брендів. 4. бренд-стратегії. 5. соціальні впливи. 6. соціолінгвістика.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Філологічні трактати
Нет экз.
Випуск

Філологічні трактати Т. 14, № 2
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025