Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ushchapovska, Iryna - Mission and Vision in the Language of Sustainable Brands: Sociolinguistic Issues
Ushchapovska, Iryna - Mission and Vision in the Language of Sustainable Brands: Sociolinguistic Issues
Стаття
Автор: Ushchapovska, Iryna
Філологічні трактати: Mission and Vision in the Language of Sustainable Brands: Sociolinguistic Issues
Місія та візія в мові сталих брендів: соціолінгвістичні аспекти
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ushchapovska, Iryna
Філологічні трактати: Mission and Vision in the Language of Sustainable Brands: Sociolinguistic Issues
Місія та візія в мові сталих брендів: соціолінгвістичні аспекти
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Ushchapovska, Iryna.
Mission and Vision in the Language of Sustainable Brands: Sociolinguistic Issues = Місія та візія в мові сталих брендів: соціолінгвістичні аспекти / Iryna Ushchapovska, Mykhailo Vorfolomeiev // Філологічні трактати.– 2022.– Т. 14, № 2.– С. 116-125
Бібліогр.: 37 назв . – На англ. яз.
-- 1. бренди. 2. сталі бренди. 3. мова брендів. 4. бренд-стратегії. 5. соціальні впливи. 6. соціолінгвістика.
Ushchapovska, Iryna.
Mission and Vision in the Language of Sustainable Brands: Sociolinguistic Issues = Місія та візія в мові сталих брендів: соціолінгвістичні аспекти / Iryna Ushchapovska, Mykhailo Vorfolomeiev // Філологічні трактати.– 2022.– Т. 14, № 2.– С. 116-125
Бібліогр.: 37 назв . – На англ. яз.
-- 1. бренди. 2. сталі бренди. 3. мова брендів. 4. бренд-стратегії. 5. соціальні впливи. 6. соціолінгвістика.