Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Koval, Vitalii - The Role of Political Advertising in Communicative Activities as a Factor in the Formation of Ima...
Koval, Vitalii - The Role of Political Advertising in Communicative Activities as a Factor in the Formation of Ima...
Стаття
Автор: Koval, Vitalii
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Філософія. Філософські перипетії: The Role of Political Advertising in Communicative Activities as a Factor in the Formation of Ima...
Роль політичної реклами у комунікативній діяльності як чинник формування образів лідера
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Koval, Vitalii
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Філософія. Філософські перипетії: The Role of Political Advertising in Communicative Activities as a Factor in the Formation of Ima...
Роль політичної реклами у комунікативній діяльності як чинник формування образів лідера
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Koval, Vitalii.
The Role of Political Advertising in Communicative Activities as a Factor in the Formation of Images of the Leader = Роль політичної реклами у комунікативній діяльності як чинник формування образів лідера / Vitalii Koval // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Філософія. Філософські перипетії.– 2021.– Вип. 65.– С. 32-39
Бібліогр.: 12 назв . – На англ. яз.
-- 1. політична реклама. 2. лідери. 3. лідерство. 4. комунікативна діяльність. 5. соціальні запити. 6. імідж. 7. соціум. 8. комунікація. 9. рекламні комунікації.
Koval, Vitalii.
The Role of Political Advertising in Communicative Activities as a Factor in the Formation of Images of the Leader = Роль політичної реклами у комунікативній діяльності як чинник формування образів лідера / Vitalii Koval // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Філософія. Філософські перипетії.– 2021.– Вип. 65.– С. 32-39
Бібліогр.: 12 назв . – На англ. яз.
-- 1. політична реклама. 2. лідери. 3. лідерство. 4. комунікативна діяльність. 5. соціальні запити. 6. імідж. 7. соціум. 8. комунікація. 9. рекламні комунікації.