Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Лагодієнко, Володимир Вікторович - Стратегія та механізми просування товарів у системі маркетингу агропродовольчих підприємств
Лагодієнко, Володимир Вікторович - Стратегія та механізми просування товарів у системі маркетингу агропродовольчих підприємств
(UA) Статья
Лагодієнко, Володимир Вікторович.
Стратегія та механізми просування товарів у системі маркетингу агропродовольчих підприємств / Володимир Вікторович Лагодієнко, Наталія Йосипівна Басюркина, Тетяна Вікторівна Савченко // Актуальні проблеми інноваційної економіки.– 2023.– № 1/2.– С. 59-64 : табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. агропромислові підприємства. 2. харчова промисловість. 3. агропродовольча сфера. 4. маркетингова діяльність підприємств. 5. маркетингове управління підприємствами. 6. просування товарів. 7. соціально-відповідальний маркетинг.
Лагодієнко, Володимир Вікторович.
Стратегія та механізми просування товарів у системі маркетингу агропродовольчих підприємств / Володимир Вікторович Лагодієнко, Наталія Йосипівна Басюркина, Тетяна Вікторівна Савченко // Актуальні проблеми інноваційної економіки.– 2023.– № 1/2.– С. 59-64 : табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. агропромислові підприємства. 2. харчова промисловість. 3. агропродовольча сфера. 4. маркетингова діяльність підприємств. 5. маркетингове управління підприємствами. 6. просування товарів. 7. соціально-відповідальний маркетинг.