Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Наумов, Олександр Борисович - Стратегічний маркетинг у системі управління підприємством агропродовольчої сфери

Наумов, Олександр Борисович - Стратегічний маркетинг у системі управління підприємством агропродовольчої сфери

Стратегічний маркетинг у системі управління підприємством агропродовольчої сфери
Нет экз.
Стаття
Автор: Наумов, Олександр Борисович
Актуальні проблеми інноваційної економіки: Стратегічний маркетинг у системі управління підприємством агропродовольчої сфери
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Наумов, Олександр Борисович.
Стратегічний маркетинг у системі управління підприємством агропродовольчої сфери / Олександр Борисович Наумов // Актуальні проблеми інноваційної економіки.– 2023.– № 1/2.– С. 76-82 : табл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.


-- 1. стратегічне планування на підприємствах. 2. маркетингова діяльність підприємств. 3. конкурентоспроможність підприємств. 4. агропродовольча сфера. 5. агропромислові підприємства України.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Актуальні проблеми інноваційної економіки
Нет экз.
Випуск

Актуальні проблеми інноваційної економіки № 1/2
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025