Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Наумов, Олександр Борисович - Стратегічний маркетинг у системі управління підприємством агропродовольчої сфери
Наумов, Олександр Борисович - Стратегічний маркетинг у системі управління підприємством агропродовольчої сфери
(UA) Статья
Наумов, Олександр Борисович.
Стратегічний маркетинг у системі управління підприємством агропродовольчої сфери / Олександр Борисович Наумов // Актуальні проблеми інноваційної економіки.– 2023.– № 1/2.– С. 76-82 : табл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. стратегічне планування на підприємствах. 2. маркетингова діяльність підприємств. 3. конкурентоспроможність підприємств. 4. агропродовольча сфера. 5. агропромислові підприємства України.
Наумов, Олександр Борисович.
Стратегічний маркетинг у системі управління підприємством агропродовольчої сфери / Олександр Борисович Наумов // Актуальні проблеми інноваційної економіки.– 2023.– № 1/2.– С. 76-82 : табл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. стратегічне планування на підприємствах. 2. маркетингова діяльність підприємств. 3. конкурентоспроможність підприємств. 4. агропродовольча сфера. 5. агропромислові підприємства України.