Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Вплив етичної поведінки на клієнтів у маркетинговому менеджменті

Вплив етичної поведінки на клієнтів у маркетинговому менеджменті

Вплив етичної поведінки на клієнтів у маркетинговому менеджменті
Нет экз.
Стаття
Автор:
Інвестиції: практика та досвід: Вплив етичної поведінки на клієнтів у маркетинговому менеджменті
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Вплив етичної поведінки на клієнтів у маркетинговому менеджменті / Л. С. Крючко, В. С. Приймак, Р. В. Кобзар, В. С. Басараб, О. Р. Баранова // Інвестиції: практика та досвід.– 2023.– № 19: жовтень.– С. 91-97
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.


-- 1. етична поведінка. 2. етичний маркетинг. 3. лояльність клієнтів. 4. репутація компаній. 5. довіра. 6. позитивний імідж.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 19: жовтень
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025