Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Shamaieva, Iu. Iu. - Teaching mindfulness to ell students as a social-emotional learning wartime coping strategy: a m...
Shamaieva, Iu. Iu. - Teaching mindfulness to ell students as a social-emotional learning wartime coping strategy: a m...
Стаття
Автор: Shamaieva, Iu. Iu.
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов: Teaching mindfulness to ell students as a social-emotional learning wartime coping strategy: a m...
Навчання студентів, які вивчають англійську мову, усвідомленості як копінг-стратегії воєнного часу у скопусі соціально-емоційної дидактики: вимір мультимодальності
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Shamaieva, Iu. Iu.
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов: Teaching mindfulness to ell students as a social-emotional learning wartime coping strategy: a m...
Навчання студентів, які вивчають англійську мову, усвідомленості як копінг-стратегії воєнного часу у скопусі соціально-емоційної дидактики: вимір мультимодальності
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Shamaieva, Iu. Iu.
Teaching mindfulness to ell students as a social-emotional learning wartime coping strategy: a multimodality perspective = Навчання студентів, які вивчають англійську мову, усвідомленості як копінг-стратегії воєнного часу у скопусі соціально-емоційної дидактики: вимір мультимодальності / Iu. Iu. Shamaieva, R. S. Chornovol-Tkachenko, I. V. Avdieienko // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов.– 2022.– Вип. 95.– С. 118-119
Бібліогр.: 22 назви . – На англ. яз.
-- 1. воєнний час. 2. копінг-стратегії. 3. мультимодальність. 4. соціально-емоційне навчання. 5. студенти. 6. вивчення англійської мови. 7. практики усвідомлення.
Shamaieva, Iu. Iu.
Teaching mindfulness to ell students as a social-emotional learning wartime coping strategy: a multimodality perspective = Навчання студентів, які вивчають англійську мову, усвідомленості як копінг-стратегії воєнного часу у скопусі соціально-емоційної дидактики: вимір мультимодальності / Iu. Iu. Shamaieva, R. S. Chornovol-Tkachenko, I. V. Avdieienko // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов.– 2022.– Вип. 95.– С. 118-119
Бібліогр.: 22 назви . – На англ. яз.
-- 1. воєнний час. 2. копінг-стратегії. 3. мультимодальність. 4. соціально-емоційне навчання. 5. студенти. 6. вивчення англійської мови. 7. практики усвідомлення.