Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Shamaieva, Iu. Iu. - Teaching mindfulness to ell students as a social-emotional learning wartime coping strategy: a m...

Shamaieva, Iu. Iu. - Teaching mindfulness to ell students as a social-emotional learning wartime coping strategy: a m...

Teaching mindfulness to ell students as a social-emotional  learning wartime coping strategy: a m...
Нет экз.
Стаття
Автор: Shamaieva, Iu. Iu.
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов: Teaching mindfulness to ell students as a social-emotional learning wartime coping strategy: a m...
Навчання студентів, які вивчають англійську мову, усвідомленості як копінг-стратегії воєнного часу у скопусі соціально-емоційної дидактики: вимір мультимодальності
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Shamaieva, Iu. Iu.
Teaching mindfulness to ell students as a social-emotional learning wartime coping strategy: a multimodality perspective = Навчання студентів, які вивчають англійську мову, усвідомленості як копінг-стратегії воєнного часу у скопусі соціально-емоційної дидактики: вимір мультимодальності / Iu. Iu. Shamaieva, R. S. Chornovol-Tkachenko, I. V. Avdieienko // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов.– 2022.– Вип. 95.– С. 118-119
Бібліогр.: 22 назви . – На англ. яз.


-- 1. воєнний час. 2. копінг-стратегії. 3. мультимодальність. 4. соціально-емоційне навчання. 5. студенти. 6. вивчення англійської мови. 7. практики усвідомлення.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. М...
Нет экз.
Випуск

Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. М... Вип. 95
2022 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025