Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Гецко, Ганна - Прихований вплив на реципієнта у рекламі соціальної мережі «Facebook»

Гецко, Ганна - Прихований вплив на реципієнта у рекламі соціальної мережі «Facebook»

Прихований вплив на реципієнта у рекламі соціальної мережі «Facebook»
Нет экз.
Стаття
Автор: Гецко, Ганна
Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Журналістика: Прихований вплив на реципієнта у рекламі соціальної мережі «Facebook»
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Гецко, Ганна.
Прихований вплив на реципієнта у рекламі соціальної мережі «Facebook» / Ганна Гецко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Журналістика.– 2023.– № 2 (6).– С. 73-80
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.


-- 1. прихований вплив. 2. реклама. 3. маніпуляції. 4. маніпулятивні стратегії. 5. маніпулятивні тактики. 6. реципієнти. 7. соціальні мережі. 8. Фейсбук.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Журналістика
Нет экз.
Випуск

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Журналістика № 2 (6)
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025