Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Терещук, Марина - Політика національного брендингу Чеської Республіки: інституціональні та програмні аспекти

Терещук, Марина - Політика національного брендингу Чеської Республіки: інституціональні та програмні аспекти

Політика національного брендингу Чеської Республіки: інституціональні та програмні аспекти
Нет экз.
Стаття
Автор: Терещук, Марина
Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії: Політика національного брендингу Чеської Республіки: інституціональні та програмні аспекти
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Терещук, Марина.
Політика національного брендингу Чеської Республіки: інституціональні та програмні аспекти / Марина Терещук // Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії.– 2017.– № 2 (2).– С. 62-69
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.


-- 1. державний брендинг. 2. національні інтереси. 3. миротворчість. 4. громадська думка. 5. Чеська Республіка.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
Нет экз.
Випуск

Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії № 2 (2)
2017 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025