Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Терещук, Марина - Політика національного брендингу Чеської Республіки: інституціональні та програмні аспекти
Терещук, Марина - Політика національного брендингу Чеської Республіки: інституціональні та програмні аспекти
(UA) Статья
Терещук, Марина.
Політика національного брендингу Чеської Республіки: інституціональні та програмні аспекти / Марина Терещук // Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії.– 2017.– № 2 (2).– С. 62-69
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. державний брендинг. 2. національні інтереси. 3. миротворчість. 4. громадська думка. 5. Чеська Республіка.
Терещук, Марина.
Політика національного брендингу Чеської Республіки: інституціональні та програмні аспекти / Марина Терещук // Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії.– 2017.– № 2 (2).– С. 62-69
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. державний брендинг. 2. національні інтереси. 3. миротворчість. 4. громадська думка. 5. Чеська Республіка.