Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Інструменти маркетингових комунікацій в HR-маркетингу та формуванні іміджу підприємства

Інструменти маркетингових комунікацій в HR-маркетингу та формуванні іміджу підприємства

Інструменти маркетингових комунікацій в HR-маркетингу та формуванні іміджу підприємства
Нет экз.
Стаття
Автор:
Інвестиції: практика та досвід: Інструменти маркетингових комунікацій в HR-маркетингу та формуванні іміджу підприємства
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Інструменти маркетингових комунікацій в HR-маркетингу та формуванні іміджу підприємства / І. О. Терещенко, А. Ю. Омельчук, В. О. Кравченко, І. С. Сивинський, А. Г. Хоролець // Інвестиції: практика та досвід.– 2023.– № 22: листопад.– С. 134-138 : іл.
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетингові комунікації. 2. маркетинг персоналу. 3. комунікаційний інструментарій. 4. імідж підприємств. 5. бренди підприємств. 6. управління персоналом на підприємствах.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 22: листопад
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025