Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Екологічна обізнаність стейкхолдерів як ключова детермінанта ESG-ефектів у ланцюзі «зелений бренд...
Екологічна обізнаність стейкхолдерів як ключова детермінанта ESG-ефектів у ланцюзі «зелений бренд...
Стаття
Автор:
Вісник економіки: Екологічна обізнаність стейкхолдерів як ключова детермінанта ESG-ефектів у ланцюзі «зелений бренд...
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Вісник економіки: Екологічна обізнаність стейкхолдерів як ключова детермінанта ESG-ефектів у ланцюзі «зелений бренд...
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Екологічна обізнаність стейкхолдерів як ключова детермінанта ESG-ефектів у ланцюзі «зелений бренд-соціальна відповідальність бізнесу» / Тетяна Пімоненко, Олексій Люльов, Інна Макаренко, Яна Ус, Вікторія Хааг // Вісник економіки.– 2023.– Вип. 3 (109): лип.-верес..– С. 26-38 : іл., табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. екологічна свідомість. 2. стейкхолдери. 3. екологічне, соціальне і корпоративне управління (ESG). 4. зелений маркетинг. 5. зелені бренди. 6. соціальна відповідальність бізнесу. 7. онлайн-опитування.
Екологічна обізнаність стейкхолдерів як ключова детермінанта ESG-ефектів у ланцюзі «зелений бренд-соціальна відповідальність бізнесу» / Тетяна Пімоненко, Олексій Люльов, Інна Макаренко, Яна Ус, Вікторія Хааг // Вісник економіки.– 2023.– Вип. 3 (109): лип.-верес..– С. 26-38 : іл., табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. екологічна свідомість. 2. стейкхолдери. 3. екологічне, соціальне і корпоративне управління (ESG). 4. зелений маркетинг. 5. зелені бренди. 6. соціальна відповідальність бізнесу. 7. онлайн-опитування.