Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Маркетинг і цифрові технології

Маркетинг і цифрові технології

Маркетинг і цифрові технології
Недоступно
 0 из 1
Випуск
Автор:
Маркетинг і цифрові технології. Т. 7, № 4
2023 г.
ISBN відсутній

(UA) Периодическое издание


Маркетинг і цифрові технології = Marketing and Digital Technologies : наук. журн. / Засновник Одес. нац. політехн. ун-т; Гол. ред. М. А. Окландер.– 2017- .– Одеса : ОНПУ : ТЕС, 2017 . – На укр., англ. яз.
ISSN 2522-9087.
(UA) Выпуск
XVIII 41144
Главный филиал

Маркетинг і цифрові технології.– 2023.– Т. 7, № 4.– 164 с. – На укр. яз.





Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Періодичне видання

Маркетинг і цифрові технології: наук. журн.
Marketing and Digital Technologies
ОНПУ, ТЕС, 2017 г.
ISBN відсутній


Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вдосконалення маркетингового інструментарію забезпечення розвитку інноваційного потенціалу авіапі...
Нет экз.
Стаття
Смілянець, Віталій Вікторович
Вдосконалення маркетингового інструментарію забезпечення розвитку інноваційного потенціалу авіапі...
б.г.
ISBN відсутній


Методика оцінки ефективності впровадження системи бренд-менеджменту на підприємствах fashion-інду...
Нет экз.
Стаття
Кудіна, Алевтіна Володимирівна
Методика оцінки ефективності впровадження системи бренд-менеджменту на підприємствах fashion-інду...
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингова стратегія товарів повсякденного попиту підприємств громадського харчування
Нет экз.
Стаття
Давидова, Ганна Віталіївна
Маркетингова стратегія товарів повсякденного попиту підприємств громадського харчування
б.г.
ISBN відсутній


Специфіка роботи маркетинг менеджерів Google Analytics 4 (GA4)
Нет экз.
Стаття
Златова, Ірина Олександрівна
Специфіка роботи маркетинг менеджерів Google Analytics 4 (GA4)
б.г.
ISBN відсутній


Роль соціальних мереж в обороноздатності країни
Нет экз.
Стаття
Карандін, Олександр Валентинович
Роль соціальних мереж в обороноздатності країни
б.г.
ISBN відсутній


Вартість залучення клієнта як індикатор ефективності діджитал-стратегії підприємства
Нет экз.
Стаття
Мащак, Наталія Михайлівна
Вартість залучення клієнта як індикатор ефективності діджитал-стратегії підприємства
б.г.
ISBN відсутній


Штучний інтелект як інструмент створення динамічних описів товарів в електронній комерції
Нет экз.
Стаття
Сербін, Віталій Ігорович
Штучний інтелект як інструмент створення динамічних описів товарів в електронній комерції
б.г.
ISBN відсутній


Обгрунтування маркетингової політики банків на основі статистичного аналізу ринку платіжних карток
Нет экз.
Стаття
Микитин, Тарас Миронович
Обгрунтування маркетингової політики банків на основі статистичного аналізу ринку платіжних карток
б.г.
ISBN відсутній


Green-стратегії в маркетинговій товарній політиці виробників: екологічний та етичний аспекти
Нет экз.
Стаття
Кірносова, Марина Василівна
Green-стратегії в маркетинговій товарній політиці виробників: екологічний та етичний аспекти
б.г.
ISBN відсутній


Вплив окремих глобальних факторів на розвиток бізнес-моделей електронної комерції
Нет экз.
Стаття
Гліненко, Лариса Костянтинівна
Вплив окремих глобальних факторів на розвиток бізнес-моделей електронної комерції
б.г.
ISBN відсутній


Методологія дослідження впливу конфлікту на вразливі категорії населення України з використанням ...
Нет экз.
Стаття

Методологія дослідження впливу конфлікту на вразливі категорії населення України з використанням ...
б.г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025