Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Блашків, Ольга Володимирівна - Контекстуальні чинники та мотиваційні можливості технології гейміфікації під час вивчення навчаль...

Блашків, Ольга Володимирівна - Контекстуальні чинники та мотиваційні можливості технології гейміфікації під час вивчення навчаль...

Контекстуальні чинники та мотиваційні можливості технології гейміфікації під час вивчення навчаль...
Нет экз.
Стаття
Автор: Блашків, Ольга Володимирівна
Вісник Книжкової палати: Контекстуальні чинники та мотиваційні можливості технології гейміфікації під час вивчення навчаль...
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Блашків, Ольга Володимирівна.
Контекстуальні чинники та мотиваційні можливості технології гейміфікації під час вивчення навчальної дисципліни «Масова комунікація та інформація» / Ольга Володимирівна Блашків, Наталія Мирославівна Ліщинська // Вісник Книжкової палати.– 2023.– № 11 (328).– С. 16-23
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.


-- 1. гейміфікація. 2. ігрові технології навчання. 3. освітній процес. 4. освітні платформи. 5. журналісти.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Книжкової палати
Нет экз.
Випуск

Вісник Книжкової палати № 11 (328)
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025