Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Захаріна, О. В. - Державний брендинг у забезпеченні національних інтересів: дефініції та суспільна необхідність

Захаріна, О. В. - Державний брендинг у забезпеченні національних інтересів: дефініції та суспільна необхідність

Державний брендинг у забезпеченні національних інтересів: дефініції та суспільна необхідність
Нет экз.
Стаття
Автор: Захаріна, О. В.
Інвестиції: практика та досвід: Державний брендинг у забезпеченні національних інтересів: дефініції та суспільна необхідність
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Захаріна, О. В.
Державний брендинг у забезпеченні національних інтересів: дефініції та суспільна необхідність / О. В. Захаріна, П. О. Соколовський // Інвестиції: практика та досвід.– 2023.– № 23: грудень.– С. 145-148 : іл.
Бібліогр.: 4 назви . – На укр. яз.


-- 1. державний брендинг. 2. державні бренди. 3. імідж країни. 4. популяризація. 5. публічне управління.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 23: грудень
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025