Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Боєнко, Олена Юріївна - Методичний підхід до оцінки маркетингового потенціалу підприємства в контексті маркетингового мен...

Боєнко, Олена Юріївна - Методичний підхід до оцінки маркетингового потенціалу підприємства в контексті маркетингового мен...

Методичний підхід до оцінки маркетингового потенціалу підприємства в контексті маркетингового мен...
Нет экз.
Стаття
Автор: Боєнко, Олена Юріївна
Бізнес Інформ: Методичний підхід до оцінки маркетингового потенціалу підприємства в контексті маркетингового мен...
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Боєнко, Олена Юріївна.
Методичний підхід до оцінки маркетингового потенціалу підприємства в контексті маркетингового менеджменту / Олена Юріївна Боєнко, Дмитро Сергійович Петренко // Бізнес Інформ.– 2023.– № 10 (549).– С. 402-412 : іл.
Бібліогр.: 25 назв.– На укр. яз.


-- 1. маркетинговий потенціал підприємств. 2. маркетинговий менеджмент. 3. оцінювання потенціалу. 4. методичні підходи.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Бізнес Інформ
Нет экз.
Випуск

Бізнес Інформ № 10 (549)
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025