Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Вдосконалення маркетингової стратегії підприємства в умовах цифровізації ринків
Вдосконалення маркетингової стратегії підприємства в умовах цифровізації ринків
Стаття
Автор:
Інвестиції: практика та досвід: Вдосконалення маркетингової стратегії підприємства в умовах цифровізації ринків
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Інвестиції: практика та досвід: Вдосконалення маркетингової стратегії підприємства в умовах цифровізації ринків
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Вдосконалення маркетингової стратегії підприємства в умовах цифровізації ринків / Т. С. Чуніхіна, Т. Е. Бєлялов, Л. Ю. Семенова, В. М. Чатченко // Інвестиції: практика та досвід.– 2023.– № 23: грудень.– С. 40-46 : іл., табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові стратегії підприємств. 2. маркетингові ризики. 3. цифровізація (діджиталізація) підприємств. 4. конкурентні переваги. 5. електронна торгівля.
Вдосконалення маркетингової стратегії підприємства в умовах цифровізації ринків / Т. С. Чуніхіна, Т. Е. Бєлялов, Л. Ю. Семенова, В. М. Чатченко // Інвестиції: практика та досвід.– 2023.– № 23: грудень.– С. 40-46 : іл., табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові стратегії підприємств. 2. маркетингові ризики. 3. цифровізація (діджиталізація) підприємств. 4. конкурентні переваги. 5. електронна торгівля.