Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Зав'ялова, М. В. - Стратегії маркетингу: від концепції до реалізації в контексті дослідження ринку,реклами та ціноут...
Зав'ялова, М. В. - Стратегії маркетингу: від концепції до реалізації в контексті дослідження ринку,реклами та ціноут...
(UA) Статья
Зав'ялова, М. В.
Стратегії маркетингу: від концепції до реалізації в контексті дослідження ринку,реклами та ціноутворення / М. В. Зав'ялова, Т. О. Петрішина, Г. І. Андрущенко // Інвестиції: практика та досвід.– 2023.– № 24: грудень.– С. 48-54 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові стратегії. 2. реклама. 3. ціноутворення. 4. цифровий (діджитал) маркетинг. 5. маркетингові інструменти. 6. маркетингові дослідження.
Зав'ялова, М. В.
Стратегії маркетингу: від концепції до реалізації в контексті дослідження ринку,реклами та ціноутворення / М. В. Зав'ялова, Т. О. Петрішина, Г. І. Андрущенко // Інвестиції: практика та досвід.– 2023.– № 24: грудень.– С. 48-54 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові стратегії. 2. реклама. 3. ціноутворення. 4. цифровий (діджитал) маркетинг. 5. маркетингові інструменти. 6. маркетингові дослідження.