Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Лех, Ольга - Особливості вживання прикметникової лексики в сучасних німецькомовних рекламних текстах

Лех, Ольга - Особливості вживання прикметникової лексики в сучасних німецькомовних рекламних текстах

Особливості вживання прикметникової лексики в сучасних німецькомовних рекламних текстах
Нет экз.
Стаття
Автор: Лех, Ольга
Науковий вісник Чернівецького університету: Особливості вживання прикметникової лексики в сучасних німецькомовних рекламних текстах
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Лех, Ольга.
Особливості вживання прикметникової лексики в сучасних німецькомовних рекламних текстах / Ольга Лех, Марія Голбан // Науковий вісник Чернівецького університету.– 2023.– Вип. 846: Германська філологія.– С. 63-77 : табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.


-- 1. німецькомовна реклама. 2. мова реклами. 3. рекламні тексти. 4. прикметники. 5. лексико-семантичні групи. 6. частотність вживання. 7. частотні характеристики. 8. синтагматична сполучуваність. 9. статистичні методи.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Науковий вісник Чернівецького університету
Нет экз.
Випуск

Науковий вісник Чернівецького університету Вип. 846: Германська філологія
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025