Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Лех, Ольга - Особливості вживання прикметникової лексики в сучасних німецькомовних рекламних текстах
Лех, Ольга - Особливості вживання прикметникової лексики в сучасних німецькомовних рекламних текстах
(UA) Статья
Лех, Ольга.
Особливості вживання прикметникової лексики в сучасних німецькомовних рекламних текстах / Ольга Лех, Марія Голбан // Науковий вісник Чернівецького університету.– 2023.– Вип. 846: Германська філологія.– С. 63-77 : табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. німецькомовна реклама. 2. мова реклами. 3. рекламні тексти. 4. прикметники. 5. лексико-семантичні групи. 6. частотність вживання. 7. частотні характеристики. 8. синтагматична сполучуваність. 9. статистичні методи.
Лех, Ольга.
Особливості вживання прикметникової лексики в сучасних німецькомовних рекламних текстах / Ольга Лех, Марія Голбан // Науковий вісник Чернівецького університету.– 2023.– Вип. 846: Германська філологія.– С. 63-77 : табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. німецькомовна реклама. 2. мова реклами. 3. рекламні тексти. 4. прикметники. 5. лексико-семантичні групи. 6. частотність вживання. 7. частотні характеристики. 8. синтагматична сполучуваність. 9. статистичні методи.