Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Марченко, О. В. - Характерні особливості підприємництва та інструменти маркетингової політики в умовах воєнного стану

Марченко, О. В. - Характерні особливості підприємництва та інструменти маркетингової політики в умовах воєнного стану

Характерні особливості підприємництва та інструменти маркетингової політики в умовах воєнного стану
Нет экз.
Стаття
Автор: Марченко, О. В.
Інвестиції: практика та досвід: Характерні особливості підприємництва та інструменти маркетингової політики в умовах воєнного стану
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Марченко, О. В.
Характерні особливості підприємництва та інструменти маркетингової політики в умовах воєнного стану / О. В. Марченко, В. В. Биба // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 4: лютий.– С. 70-78 : іл., табл.
Бібліогр.: 19 назв . – На укр. яз.


-- 1. підприємницька діяльність. 2. маркетингова політика. 3. суб'єкти підприємництва. 4. суб'єкти підприємницької діяльності. 5. суб'єкти господарювання. 6. нейромаркетинг. 7. маркетингові сервіси. 8. маркетингові інструменти. 9. ґендерні аспекти. 10. жінки-підприємиці.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 4: лютий
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025