Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Чаркіна, Т. Ю. - Цифрові інструменти та підходи до маркетингового управління транспортним ринком
Чаркіна, Т. Ю. - Цифрові інструменти та підходи до маркетингового управління транспортним ринком
Стаття
Автор: Чаркіна, Т. Ю.
Інвестиції: практика та досвід: Цифрові інструменти та підходи до маркетингового управління транспортним ринком
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Чаркіна, Т. Ю.
Інвестиції: практика та досвід: Цифрові інструменти та підходи до маркетингового управління транспортним ринком
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Чаркіна, Т. Ю.
Цифрові інструменти та підходи до маркетингового управління транспортним ринком / Т. Ю. Чаркіна, С. С. Циганков // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 5: березень.– С. 60-66 : іл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. транспортні ринки. 2. ринки транспортних послуг. 3. цифровий маркетинг. 4. цифрові платформи. 5. управління маркетингом. 6. ощадливе мислення (LEAN). 7. програми лояльності.
Чаркіна, Т. Ю.
Цифрові інструменти та підходи до маркетингового управління транспортним ринком / Т. Ю. Чаркіна, С. С. Циганков // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 5: березень.– С. 60-66 : іл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. транспортні ринки. 2. ринки транспортних послуг. 3. цифровий маркетинг. 4. цифрові платформи. 5. управління маркетингом. 6. ощадливе мислення (LEAN). 7. програми лояльності.