Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Podorozhna, Marharyta R. - Analyzing the Factors of Formation and Positioning of Brand in International Markets by the Attri...
Podorozhna, Marharyta R. - Analyzing the Factors of Formation and Positioning of Brand in International Markets by the Attri...
Стаття
Автор: Podorozhna, Marharyta R.
Бізнес Інформ: Analyzing the Factors of Formation and Positioning of Brand in International Markets by the Attri...
Аналіз факторів формування та позиціонування бренду на міжнародних ринках за атрибутом інноваційності
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Podorozhna, Marharyta R.
Бізнес Інформ: Analyzing the Factors of Formation and Positioning of Brand in International Markets by the Attri...
Аналіз факторів формування та позиціонування бренду на міжнародних ринках за атрибутом інноваційності
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Podorozhna, Marharyta R.
Analyzing the Factors of Formation and Positioning of Brand in International Markets by the Attribute of Innovativeness = Аналіз факторів формування та позиціонування бренду на міжнародних ринках за атрибутом інноваційності / Marharyta R. Podorozhna // Бізнес Інформ.– 2023.– № 11 (550).– С. 28-37 : іл., табл.
Бібліогр.: 19 назв . – На англ. яз.
-- 1. світові бренди. 2. міжнародні ринки. 3. цифровізація бізнесу. 4. сталий розвиток бізнес-структур. 5. міжнародні рейтинги. 6. інтегральні показники.
Podorozhna, Marharyta R.
Analyzing the Factors of Formation and Positioning of Brand in International Markets by the Attribute of Innovativeness = Аналіз факторів формування та позиціонування бренду на міжнародних ринках за атрибутом інноваційності / Marharyta R. Podorozhna // Бізнес Інформ.– 2023.– № 11 (550).– С. 28-37 : іл., табл.
Бібліогр.: 19 назв . – На англ. яз.
-- 1. світові бренди. 2. міжнародні ринки. 3. цифровізація бізнесу. 4. сталий розвиток бізнес-структур. 5. міжнародні рейтинги. 6. інтегральні показники.